NEW YORK HERE I COME!!!

NU ÄR DET KLART!!!! :D :D :D :D :D

Igårkväll eller ja, inatt vid 1tiden bokade och betalade jag min resa till New York! Det blir min 5:e resa dit sen 2006 så alltså har jag varit i New York 5 gånger på 3 år varav ena var i en månad!! Det är ju ganska sjukt!! Vissa kommer inte dit på en livsstil!!! Iof så är New York det ända jag jobbar för hela tiden.... Jag jobbar som en galning och sparar pengarna, sen åker jag dit och sen börjar det om när jag kommer hem.. Jag lever ju lixom för New York! <3 Min blivande hemstad<3 :D

Nu ska jag alltså åka dit och fira Nyår :D Kommer bli såå häftigt!! Får bo hemma hos min amerikanska kompis Christina så jag behövde bara betala flygbiljetten! Helt sjukt snällt av henne att låta mig bo hos henne i en vecka :D Har ju kollat biljett länge nu och dom senaste dagarna har det bara funnits flyg med 2 mellanlandningar i bra prisklass.. Det fanns tex med "Canadian air" och då skulle jag få åka Stockholm- Fankfurt, Frankfurt-Montreal och Montreal-New York... Sjukt ju! 16 h 55 min skulle den kortaste ta! Hittade även 25 h och 55 min :O Men sen hittade jag MIN resa :D Lite dyrare men jag sätter mig på flyget på Arlanda och 9½ timme senare är jag framme!! INGEN mellanlandning!!! :D YAY!! 


 LÄNGTAR HELT SJUKT MYCKET!!! Saknar Christina väldigt mycket så det ska bli kul att få umgås med henne och hennes familj i en vecka! <3 :)

Räknar ner dagar och minuter!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0