P!NK PÅ GLOBEN!!!!!

2004 var jag och min käre vän Lana på hovet och såg P!NK. NU ska vi göra det igen!!!!!!! <3

Lana och jag pratade om att vi ville gå nu den 10.e november men jag tänkte att "eftersom att det blev slutsålt på bara några minuter så kommer det inte bli av". Men jag gav mig inte, fixade konto på Tradera.com och sen budade jag :P Budgivningen skulle avslutas 1 nov 20.06 så 20.00 gick jag in och jag hade fortfarande det högsta budet.Det var en riktig nagelbitare dom 5 sista minutrarna!!! 4 minuter kvar och ingen hade lagt ett högre bud. 3 minuter och ingen hade ännu lagt ett högre bud. 2 minuter kvar, någon la ett högre bud, jag la ännu högre bud men samtidigt kom någon och la över mig så det gick inte igenom. Jag la 20 kr över och hade det högsta budet.. i typ 3 sekunder innan en annan jävel la ett högre bud. jag höjde med 23 kr och sen tog tiden slut för budgivningen!!!! JAG VANN MIN FÖRSTA AUKTION OCH NU SKA JAG OCH LANA GÅ OCH SE PINK PÅ GLOBEN DEN 10:E NOVEMBER!!! Det är ju förfan bara 8 dagar kvar!!!!




SHIIIT!!! I`M GOING TO SEE HER AGAIN IN 8 DAYS!!! <3


Förra gången då det var på hovet stod jag och Lana och hennes bror (vi var typ bara 14 resp. 13 och fick inte gå ensamma) ganska långt fram. Det var väl typ 4 personer framför till kravallstaketet.. När P!NK då kom ner i en fågelbur från taket svimmade Lana och mina tårar var ostoppbara!!! Sån SJUKT härlig känsla!!! ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 10:e!!! :D




P!NK OUT!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0