Okej jag är chockad!


Någon som vet vem det här är? :O

Sitter här och kollar på "The roast of Bob Saget" och den här tjejen dyker upp i publiken hela tiden.. Satt och tänkte för mig själv "vem fan är hon, kanske en kompis till någon utav komikerna eller whatever" men sen säger dom "vad kul att Jodie Sweetin är här" och då kommer hon i bild igen... Jodie Sweetin klingade starkt i mitt huvud och jag undrade varför så jag googlade på henne.. Upp kommer en bild på henne som barn, DET ÄR JU HON SOM SPELADE STEPHANIE I "HUSET FULLT" :O

"Huset fullt" var mitt favoritprogram när jag var yngre och jag önskar fortfarande att kanal 5 ska börja visa det för det är ju ett skönt program med lugn men ändå underhållande humor :) En gullig liten serie helt enkelt :) 

Såhär såg hon ut när hon var med i "Huset fullt"


Herregud! Fortfarande chockad!!! 

Att hon har varit drogberoende och sånt har jag ju hört men att hon såg ut sådär nu det hade jag ingen aning om.. :O  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0