What´s going on in my life? THIS!!!

Vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna då? Jo, i går var det planeringsdag på jobbet för alla ordinarie så vi timmisar fick jobba heldag.. Ja, heldag betyder alltså 7-21 :O Innan tänkte jag att jag skulle dö men det vatr inte alls så farligt som jag trodde.. Man överlever lixom :D MONEY MONEY MONEY :P
Sen imorse ringde dom från jobbet 10.15 (när jag fortfarande låg och sov) och frågade om jag kunde jobba typ 12-18 idag.. Haha, det blev ett nej till det.. Lite trött idag lixom :P

Senare ringde min chef och frågade om jag ville ha influensavaccinet som alla som vill ha ska få på jobbet om 2 veckor.. Tveksamt svarade jag, Ja.. så om 2 veckor blir jag vaccinerad alltså :S Läskigt!

Tog hand om min lilla Gudson Nico idag också :D Som i tisdags fick en lillasyster :D Helt underbart!! <3

Imorgon jobbar jag 8-15 sen ska jag träffa SIMI som kommer hem från Polen :D

God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0