Hairspray på Chinateatern!

Idag den 17/9 har Hairspray premiär på Chinateatern!

Jag ÄLSKAR Hairspray så mamma och jag köpte biljetterna i mars och idag ska vi alltså gå på premiären! :D Ska bli SÅÅ underbart!!!

I rollerna hittas bl.a Morgan Alling, Rolf Lassgård, Helena Bergström, Gladys Del Pilar och rollen som "Tracy Turnblad" spelas av Jessica Heribertson!
Låter som en underbar ensamble!! :D


Mamma och jag ska först gå ut och äta på "Thank God it´s Friday" i kungsträdgården och sen börjar showen 19.30 på Chinateatern! :D

Hairspray



Hairspray har ju i flera år spelats på Broadway och jag har alltid velat se den där!

(Kolla, jag har till och med tagit bild på skylten! :D)

Ska bli sjukt kul att se!! :D :D LOVELY!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0