Min sötaste lilla prins!!

Idag tog jag hand om min lilla Gudson Nico medans hans mamma och pappa flyttstädade och fick massa annat gjort innan den nya bebisen kommer :D

Nico kom hem till mig runt 15 tiden sen gick vi till parken och lekte i över 1 timme innan det kom kiss i byxan så vi fick gå hem och byta. Han fyller snart 2 år så det är inte alltid lätt att kontrollera ;)

När vi kom hem busade vi i mitt rum i nästan 2 timmar innan det var dags för middag. Efter middagen gick vi upp och busade i mitt rum igen och sen var han så trött så han däckade i min säng så sött, så sött. Han hann dock bara sova i drygt en kvart innan hans höggravida mamma och pappa kom och hämtade honom. Min mamma och jag hjälptes åt att sätta på honom jacka, mössa och skor medans han sov mot min axel :P Lilla prinsen var VÄLDIGT trött kan jag ju säga :P Han är verkligen den sötaste 2 åringen som finns! MIN PRINS! :D


Puss till min Nico!!! <3


TTYL!


Kommentarer
Postat av: Syster

Han är verkligen en superfin liten kille!! Han och Wilda skulle bli ett fint par!!! ;)

2009-09-28 @ 02:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0