Dålig uppdatering!!!

Shiit vilken dålig uppdatering det har varit på senaste tiden!!! Har tänkt uppdatera flera gånger men det har lixom inte blivit av:P

Vad har då hänt den senaste tiden i mitt liv? Jo, mamma, pappa och min storebror åkte ca 2 veckor till thailand så jag var aldeles ensam hemma i vårat läskiga spökhus :p (det är iallafall vad jag tycker) Inte ens mina hundar fick vara hemma så dom var på hundpensionat i Södertälje. Mina vakthundar lixom!!! :o Läskigt var det men det gick även om jag inte sov så  mycket under dom 2 veckorna :P Skönt dock när Ullis sov över 2 nätter varav ena när Erica också sov över. Sen sov Anna över en natt också :D Skönt att kunna sova och samtidigt ha trevliga människor runt sig :D

Nu är dom iallafall hemma bruna och fina! :D

¨Så har jag jobbat en del också, skönt att ha pengar på fickan! :D

Nu sitter jag på jobbet och har rast men snart är den slut så det är väl bara att börja jobba kanske :p Igår jobbade jag 8-21 och var heeeeelt SLUT när jag kom hem!!! Satte på en film men insåg efter 10 minuter att det inte var någon idé att kolla på film för jag skulle ändå inte kommit ihåg någonting så jag stängde av och somnade utan att ens hinna gå och borsta tänderna :P


På lördag fyller jag 21 år!!! :D (äntligen myndig och får gå på krogen i U.S.A :D) Skulle ju helst av allt i hela världen fira i New York som jag gjorde på min 20årsdag men det har jag inte råd med i år :(
Hoppas det blir en resa i sommar!!! Och mest av allt hoppas jag ju på att kunna flytta snart men jag har tyvärr lite saker i vägen i livet att ta hand om först :(

Nä nu kallar jobbet på mig!
Ska försöka bli bättre på att uppdatera!!!:D
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0