18 Augusti-2010

What´s up?

I´ll tell you what´s up! ;)

Igår var jag hemma hos Simi som idag åkte tillbaka till Polen för sitt andra år som läkarstuderande så vi hae en liten "get together" för att umgås och säga hej då.. Vi spelade monopol och hade oss och det var en jättetrevlig kväll :) Tråkigt bara att Simi nu har åkt igen :( I´ll miss her like crazy!


Idag åkte jag in till stan för att fika och "catch up" med Palmira :) Mycket trevligt! Det slutar alltid med att vi pratar om New York, U.S.A och framtidsplaner, haha! Precis mina favoritämnen! :D



Diggar Palmiras "nya" stil :) Påminner alla fall mig om lite festivalstil på något sätt :D Hon ser så söt ut tycker jag :D


Kommentarer
Postat av: Palmira

Naw, vad söt du är! Tack !! :D <3<3

2010-08-19 @ 16:50:40
URL: http://bubbledreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0