9:e Augusti-2010 (-18 kilo)

Oj, nu har jag inte uppdaterat sen sjukhuset, inte bra!

 Dom första 3 dagarna hemma sov och åt jag bara, var så utpumpad!!!! Sen började jag och mamma med korta promenader runt området. man går runt mitt område på typ MAX 5 minuter ´men då tog det oss upp till en kvart och jag fick sätta mig några gånger men nu 2 ½ vecka senare är jag i full gång
och går på långa "Pumppromenader" vilket jag älskar!! Så skönt med musiken pumpande i öronen och pulsen uppe på max! Idag plussade jag t.o.m på att springa i en brant trappa upp och ner några gånger :D NICE!

Försökte ringa sjukan idag för att fråga hur länge jag måste vänta med att börja gymma (vill börja nu!!!!) men jag fick inte tag på någon som kunde svara på det så jag får ringa imorgon igen!

Har förresten gått ner 18 kilo nu! :D
Känner det inte speciellt mycket men folk säger att det syns framförallt i ansiktet...
Det är ju kul även om fast jag aldrig har känt mig tjock eller ful på något sätt.. Folk som känner mig vet att jag har och alltid har haft ett otroligt bra självförtroende och älskar mig själv lite fööör mycket :P

Shup shup!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta före och efter bilder så vi får se din förändring? :D

2010-08-09 @ 23:43:43
Postat av: Markus

Försökte ringa dig idag :-p

2010-08-10 @ 00:05:24
Postat av: JACKET

fy fan va grym du e! vilken jävla självdiciplin! keep rockin vickan :D

2010-08-10 @ 12:32:56
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0