Den 16:e augusti- 2010

Idag var det min storasysters 27 årsdag!
GRATTIS GRATTIS ÄLSKADE SYSTER!!!


Vad har mer hänt idag då?
Jo, jag har med hjälp av min mamma "administrerat byråkratiska handlingar"- haha mammas och mitt lilla internskämt ;)

Har bland annat ÄNTLIGEN tagit itu med mitt bokstavsbyte i mitt namn! :D
Det har nämligen någonstans blivit ett fel i handlingarna när jag "registrerades" hos folkbokföringen när jag föddes! Mamma och pappa har ALLTID skrivit mitt namn med C alltså Victoria men hos folkbokföringen har dom "registrerat" mig som Viktoria (herreguuuuuud vad jag hatar det!!!)...
Detta var ingenting som vi märkte av (bara irriterade oss när dom i skolan skrev Viktoria överallt och undrade varför dom aldrig lärde sig) men när jag sen var 16 år och skulle fixa id-kort så märkte vi av det och ifrågasatte och då förklarade dom att det var så det stod hos folkbokföringen och därför var dom tvugna att skriva så... Såklart.... Har länge tänk ändra det men sen har det planerats nån resa och jag behövt göra nytt pass snabbt och därför har det inte blivit av men idag har jag ÄNTLIGEN skickat in papprena! Är från och med om ca 3 veckor OFFICIELLT Victoria!!! :D :D :D :D :D

Bara en liten bokstav kan göra en så glad! :D


Kommentarer
Postat av: Monica

Klart att en bokstav spelar roll! Jag blir skitirriterad när nån stavar mitt namn med k. Det är ju inte mitt namn längre då känns det som! :-)

2010-08-17 @ 06:38:48
URL: http://mogika.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hejsan :) ! skulle du kunna vara supersnäll och slänga in en liten röst på mig här? Tar bara 2 sekunden. Vore så otroligt snällt :)



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand <3

2010-08-17 @ 07:11:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Ulliebullie

nytt pass? :O

2010-08-17 @ 17:15:52
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0