Sista dagen på min sjukskrivning!

Idag var det sista dagen på min sjukskrivning så imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, blandade känslor inför det!

Sista dagen ängnade jag med skrivande och en TV-inspelning!

Japp, var med på en TV-inspelning till kanal 9´s stora höstsatsning "Restarang i vårat vardagsrum".. ja, det hörs ju vad det handlar om! En familj öppnar en restaurang och lagar mat till gäster som sitter i deras vardagsrum... Vi skulle ha exakt samma förväntningar som på restaurang så skulle vi sitta och äta och dricka medans kameramannen gick runt och en tjej frågade om vad vi tyckte om maten osv... Det var mycket kul och maten var jättegod!!! Smakade lite av varje rätt.. Sen efter fick vi betala vad vi tyckte det var värt och dom tävlar alltså mot en annan familj... Väldigt kul måste jag säga :D

Vi fick peruansk mat för pappan i familjen är från Peru :)


Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0