7/7-10

Jobbade kväll igår men hade lyxen att sluta kl 20.00...
Sen åkte jag till Älvsjö där jag blev hämtad av Marcus som hade med sig Simon och Mats också och vi åkte hem till marcus för att sitta på altanen och dricka lite gott... Det börjades med lite cider och sen blev det vodka shottar som Simon bjöd på, fyy vilken halsbränna jag fick efter det! :(

Lite senare kom 2 av Simons kompisar och drickandet fortsatte såklart :)
 Tillslut kom Ulrika, Anne och Mena också :D

Vid 2 tiden var vi hungriga så vi åkte till GP i huddinge centrum men det dumma stället var stängt så jag och Marcus åkte tillbaka hem till honom och hittade Chorizo och "Lyxpotatissallad" i kylen (Corizon gjorde ju inte direkt min halsbränna bättre :P HAHA! Medans vi åt kollade vi på Sex and the city- The movie 1 och tillslut somnade vi båda. haha!
 Vaknade vid typ kvart över 3 och ringde taxi och kom sen hem efter halv 4 nångång :)

Underbart trevlig kväll måste jag säga! Nu är det ju slut med sådana kvällar för mig för den här sommaren iallafall :( Men nästa sommar kör vi igen och då kommer jag dessutom vara snyggare än någonsin :D :D :) :)

Shup shup!


Kommentarer
Postat av: Anna

jaaaaaa det är helt awesome här! de är bara att komma. ooh snart dags för dig, nervös?! puss love you <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-08 @ 21:47:02
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Sofia

Filmintresserad?



Isf är det här rätt blogg för dig, men ny uppdatering dagligen, med nya filmrecensioner, så kan man aldrig få tråkigt på regniga sommardagar :D



http://filmtime.webblogg.se

2010-07-10 @ 00:34:30
URL: http://filmtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0