3/6-10

Mamma satt och läste tidningen efter frukosten och läste att Stefan Sauk fyller 55 nu i dagarna, han är med andra ord även född -55. Kom då på att jag med andra ord måste bli minst 89 år eftersom att jag är född -89...... Jag menar, man måste ju fira sitt egna år lixom :P Så nu har jag ett åldersmål här i livet :D Jobbigt för dom som är födda -99, haha!

Snart bär det av till jobbet, börjar 14 idag så nu ska jag duscha och ta ut hundarna och sen måste jag åka.. Imorgon slutar jag jobbet 14 så sen är det bara att ta en sväng förbi systemet för att bunkra upp inför min lediga helg ;) YAAAY!

Nelson är fuuuuuuul förresten :P (Min mammas hund, haha... Han kom precis och la sig här brevid mig)

 

SHUP SHUP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0