I´ll sum up my weekend!

Helgen har varit super!
Slutade jobbet kl 15.00 i fredags och var hemma ca 16.... Hade fått brev från Ersta sjukhus som skrev att jag har fått operationstid! :) (Ska göra en gastrik Bypass) Det blir avom ca 1 månad fick jag veta vilket var chockande då dom har sagt att det antagligen blir av i slutet av sommaren/början av hösten... Men lika glad är jag för det! :D

Med goda nyheter i tankarna åkte jag till Marcus för en liten "get together" med vin och mat.. Eller ja vi gick och köpte mat på thaien nedanför honom och jag bad om kyckling, nudlar och det ska vara STARKT! Älskar stark mat!!! Kan ju lungt säga att dom lyssnade! JÄKLAR vad starkt det var men oj så gott! :D

Vi drack massa vin Marcus, Anne, Emelie och jag och många skratt blev det såklart :D
Kom väl hem vid halv 4 så då blv det hopp i säng!

Vaknade sådär vid halv 1 och gick upp och kollade på bröllopsförberedelserna inför Kronprinsessans bröllop ( jag som sa att jag absolut inte var intresserad och skulle inte kolla)... Men det är ju faktiskt nutidshistoria och något väldigt stort så fy vad bänkat jag satt framför tv:n!

OTROLIGT vacker vigsel var det och många tårar rullade ner för kinden!

Efter vigseln åkte jag till Ronny och sen gick vi hem till hans kompis Kerstin och självklart kollade vi på bröllopsmiddagen och allt det där :D UNDERBART UNDERBART UNDERBART fina tal tycker jag hölls från båda herrarna Westling. Oj oj oj vad näsdukarna gick åt!!!!! Pappa Olle är ju fan född talare och Daniel berättade och sa så söta saker <3 Love was in the air <3

Senare vid typ 2tiden kom Marcus från en annan fest och vi satt kvar till ca kvart över 5.... Tack för en OTROLIGT trevlig kväll med underbar mat och underbart sällskap! <3

Drog med mig Marcus till ett kebabställe för att dra ut på tiden för mitt tåg med matchande buss skulle inte gå förrens 6.45 från södra...

Kom hem 7.20 imorse och var sååå seg när jag vaknade vid 2tiden :P Men det botade jag med en promenad med Tina :D

Så skön och rolig helg det har varit alltså :D Underbart! Tack alla inblandade <3


Kommentarer
Postat av: Therese-Alicias mamma

Vad roligt att du ska få göra den operationen :) Jätte glad för din skull.

Har du väntat länge på Gatric Bypass op?

Jag vet att min sambo fick vänta i nästan två år på den men nu är den gjord och han har gått ner ca 42 kg. Det är en riktig omställning men det kommer du att fixa ;)

Snabbt du fick tiden i allafall. Vad jag vet så gör dom ju inga operationer på somrarna pga infektionsrisk, men det kanske har ändrats.



Kram på dig!

2010-06-21 @ 07:45:26
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hej Victoria! Jättekul att du hittade in till min blogg :) Spännande att du ska få göra op snart... oxå lite nyfiken på hur länge du fått vänta. När jag gick på modifast kur så tyckte jag det gick väldigt bra. Jag testade först nutrilett för att den är billigare men den är mycket svårare att äta. Så modifast var mycket bättre. Jag föredrog chocklad smaken. Och eftersom man ser fram emot OP så mycket så orkar man stå ut eller jag tyckte det, jag blev mer sugen på mat än hungrig men försökte undvika såna situationer :) Berätta gärna sen hur det går för dig. Mvh Ulrika

2010-06-21 @ 10:51:31
URL: http://ulrikajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0