Vilken dag! :D

Min enda lediga dag den här veckan blev fullsmockad! :)

Imorse gick jag upp halv 7 och vid 8 åkte jag iväg för att ta mig till Ersta sjukhus där jag hade tid 9.40. Kom in till stan 8.40 så jag gick från södra station upp över medborgarplatsen, götgatan, slussen och sen upp till Ersta där jag satte mig på ett café med utsikt över hela grönan, vattnet, djurgårdsbåtarna och alla andra båtar och drack kaffe i morgonsolen. Var hos läkaren på provtagning och lite annat i ca en halvtimme innan jag tog mig hem igen.

Köpte med mig frallor och annat gott hem till mamma och pappa och fikade lite. Vid halv 2 åkte jag för att åka till min SÖÖÖÖÖTA Gudsons dagis och hämta honom sen tog vi en glass i solen innan vi gick hem till hans mamma och åt lnch med henne och min "bror" :) Vi år en jättegod kycklingsallad! :D
Busade MASSOR med min Gudson och han sockersöta lillasyster i flera timmar innan jag tog mig hem med "bror" Lana <3<3<3

Hemma smakade jag mammas tonfisksallad som också var jättegod och sen gick jag ut på en kvällspromenad :D


Så sköööön dag! <3 Massa kärlek till min lilla UNDERBARA Gudson och hans söta lillasyster! <3<3<3<3<3

Så skönt att hinna med mycket på en dag! Tiden går dock fort när man har roligt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 16:24:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0