God morgon! Måste ju skriva lite om Linköpingsresan!

Har inte hunnit blogga riktigt på ett tag nu... inte bra!

Var ju i Linköping förra helgen med mamma för att se "Champions of rock" med Peter Johansson! Helt underbart var det!!!! :D Showen var så jäkla bra! Queenmusik rakt igenom och Peter Johansson är ju bara så sjukt underbar! :)
Han är även extremt trevlig och ödmjuk :D
Me love :)

Som alltid när man umgås med min mamma så blev det galet!
 Te.x så insåg vi att vi bodde på samma hotell som alla som var med i showen så det blev "efterfest" med bandmedlemmarna vilket var väldigt trevligt! Satt och pratade med en kille som nu spelar i ett band med Brian May! Jag var helt hysterisk! "Jag sitter för fan en länk ifrån Brian May från Queen"- satt jag och sa vid ett flertal tillfällen, haha! Runt halv 2 kände jag att jag hade drukigt tillräckligt så jag drack 2 glas vatten och sen tackade jag alla för en underbar show och raglade ner till vårat hotellrum medans mamma satt kvar och pratade med en bekant som är fotograf. (som jobbar med just Peter och var fotografen för showen)

På lördagen hade vi bokat in en sen buss hem så vi skulle ha tid att träffa lite bekanta som vi har i Linköping men det visade sig att alla var upptagna så vi gick i princip bara samma gata upp och ner hela dagen (jag bakfull som ett as) och försökte fördriva tiden genom att fika...

Hade lovat min kusin att skicka vykort till honom så vi började leta vykort (vilket var förvånansvärt svårt att hitta!!) men tilllut så hittade vi Akademibokhandeln samtidigt som vi hittade Bokia. Bokia låg lite undangömt men jag sa ändå till mamma att vi skulle gå till Bokia vilket vi gjorde, ser ett gäng tjejer som får autograf från någon och det visar sig att Bingo Rimér och Färjan- Håkan hade boksignering i affären och både mamma och jag tänkte "ånej! Jaja, min uppmärksammhet ska dom inte få"  (Trodde båda var dryga jäklar som tror att dom är något) Totalignorerade till en början men när jag hade betalat för vände jag mig om och där stod Bingo...
"Hej! Jag heter Bingo" säger Bingo och sträcker fram sin hand för att hälsa... (Kunde ju inte gärna ignorera det) så jag svarade såklart... "Vill du köpa min bok?"... Samtidigt stod mamma och hade samma "Upplevelse" med Färjan-Håkan... För att göra en lång historia kort så visade det sig att dom var väldigt trevliga och vi stod och pratade med dom i säkert 10 minuter om allt möjligt! Köpte båda böckerna dessutom.. Bingos bok köpte jag till mig och han signerade så fint "Till Victoria kram din Bingo" så fick jag en megakram.... Och Håkans bok som han signerade till min brorsa (som är kock/bartender) som han signerade "Inga konstigheter! Till Christopher-Robin Kram Håkan Hallin, Lycka till"

Snacka om att både mamma och jag hade förutfattade meningar om dom 2 som inte alls stämde!!! Vilka sjukt trevliga killar dom är!

Det var ett mycket trevligt dygn i Linköping det!


Ha det bra! Shup shup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0