Jobb,jobb,jobb och inget liv!

Fy fan, nu när jag har 2 jobb så blir det inte så mycket fritid... Jobbar ju på bageriet (vilket förövrigt är mycket kul :) och så när jag inte jobbar där jobbar jag på ålderdomshemmet... Den här veckan jobbar jag tex alla dagar (måndag-söndag) sen är jag ledig måndag och sen jobbar jag på bageriet tisdag-fredag och sen jobbar jag catering fredag (på kvällen alltså) -söndag...

Igår jobbade jag 8-20 (var dessutom ute och sjöng karaoke med några kollegor i onsdagskväll och kom i säng vid halv 2 och var sen tvungen att gå upp vid kvart i 7 för att åka till jobbet.. Ja, det var en jobbig dag ;) och samma imorgon.... Tuffa pass måste jag säga men det är såå skönt när morgonarbetet är över runt 10 och man kan ägna sig åt att underhålla gamlingarna istället :) Sen är det bara lunch, fika, middag och kvällsarbetet kvar innan man får gå hem! Sköönt! På söndag får jag iallafall sovmorgon för då börjar jag 14 :D ÄLSKAR SOVMORNAR!!! :D


Viktnedgången går det förövrigt trögt med.... Inte för att jag gör massa fel utan jag tror det beror på att jag inte hinner träna nu dom här dagarna.... Hemskt är det, det rör sig lixom hela tiden bara några hekto upp och ner... Inge kul! Men det är ju bara att kämpa vidare lixom....

Nu ska jag nog ta ut mina hundar på en promenad innan jag duschar och börjar förbereda mig inför 12timmarspasset imorgon! Njut av helgen lite för mig också är ni snälla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0