Uppe före tuppen!

God morgon! (oj, inte ofta jag skriver så :P)

Idag är jag tamefan uppe före tuppen!!!

Sitter här och äter havregrynsgröt och förbereder mig för en låååång arbetsdag! Först jobbar jag på bageriet från 7 till kanske halv 4 och sen tar jag mig raka vägen mot en annan del av huvudstaden för att jobba catering :) Kommer nog bli kul dock! Gillar båda dom jobben nämligen! men det blir nog en 15-16 timmarsdag antar jag och jag har sovit lite mer än 4 timmar, så trött kommer jag nog bli :P

 

Igår beslutade mamma och jag att vi ska gå och tattuera oss på måndag (hoppas dom har tid då) eller någon dag nästa vecka iallafall... Vad vi ska göra är en hemlis tills det är klart men självklart kommer jag lägga upp bilder :D Sooo nice kommer det bli :D 

Nu gå och väcka tuppen och se till att han gör sitt jobb och väcker alla er andra! 

Ha det bäst, och smittas inte av pest ;) 

Shup shup! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0