Veckan är slut! (Inget jag trodde i måndags morse!)

Nu är veckan slut! Jag har denna vecka jobbat 61 timmar så nu är jag trött och lite sleten ;)

I måndags morse när jag vaknade kände jag bara, "WHYYY MEE!" men faktiskt har veckan gått fortare och smärtfriare än jag trodde :) Kanske för att jag jobbat med bra människor och jag var ju och sjöng karaoke i onsdags och igår sov jag hemma hos Ullis och Anne (dock var Anne ute och parta) så det har ju dessutom varit en rolig vecka lixom :D 

Hade förövrigt väldigt trevligt och roligt hemma hos Ullis igår :) (Tack för det bästaste Ullis!!! <3)  Vi spelade Sybarit (en utav frågorna jag fick var: "Vad heter korven som är uppkallad efter Österrikets huvudstad?" och smart som jag är svarade jag: "Schweizerkorv" Är inte så bra på det där med vad som är länder och vad som är städer ;) och vi kolla på "Bruno" men jag blev bara sjukt trött (även fast jag gillade filmen) så vi gick och la oss vid ca 1... 
Förresten, Fan vad "Bruno" är sjuk i huvudet och helvete vilken skådis Sasha Baron Choen är!!! Han är ju GENIALISK!!!! 

Imorgon är jag ÄNTLIGEN LEDIG!!! (fan den idiot som väcker mig ;) Oj vad jag ska soooooova!!!! Sen på kvällen blir det nog lite afrikansk dans :)


Nu ska jag dricka lite te och sen soooova i minst 12 timmar :D

Shup shup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0