INSPIRERAD! :D

Jag som många andra kollade på den svenska versionen av "Biggest Looser Sverige" i måndags och fick ny inspiration och motivation :) Jag har ju varit inspirerad och så efter operationen, tagit mina promenader, hållt min kost och hållt mig borta från sötsaker självklart men när jag såg programet blev det intensivare på nått sätt!

Direkt efter programmet tog jag med mig hundarna på en 40 minuters promenad (i vanliga fall tar vi en 15 minuters på kvällen) och sprang desstom upp för en brant trappa några gånger. Sen signade jag upp mig på mytrainerbob.com som är en "motivation/hälsosite som hålls av tränaren Bob Harper från "Biggest looser U.S.A" där man skriver in vad man äter och hur man tränar och så lägger han upp videor på tips om träning, kost och motivation. Dessutom kan man ta del av andras historier och få inspiration/motivation av dom :) Joina sidan hörrni!
Jag ställde även kl på 9.00 dagen efter och gick upp och tog en timmes powerwalk och gjorde ett "träningspass" ute i skogen där jag gjorde dips, jumping jacks, och lyfte "vikter" (min fyllda vattenflaska).. Sen la jag min på en äng och gjorde situps :P

Inte var det nog med det heller, idag köpte jag nämligen kort på Gymmix :D Började med ett pass aerobic vilket var sååå roligt! Visst, lite av kordinationen har jag tappat men den kommer tillbaka efter några pass förhoppningsvis! Imorgon kör jag afrikansk dans! :D

Fan jag jag är nöjd över allt tränande!


Viktigt är det ju att sova ordentligt också så eftersom att jag ska upp kvart över 5 imorgon så borde jag lägga mig nu!


Shup shup!

Kom ihåg detta: You can´t look fly without a sunglasseye! :) (ja, den har jag kommit på själv :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0