Ännu en dag på Berkeley College är över...

Nu har jag alltså träffat alla mina olika lärare och dom jag träffade igår gillade jag jättemycket och tänkte att dom blir "svårslagna" av dom andra lärarna... Men dom jag träffade idag var ju HEEELT UNDERBARA!!! :D Så med andra ord tycker jag om alla mina lärare :D

Mellan mina lektioner var det 2 timmar så jag och Magnus (den svenska killen i alla mina klasser) gick och fixade hans telefon (fixade amerikanskt mobilnummer och telefon) och sen gick vi och åt lunch på en koreansk restaurang i midtown som faktiskt var väldigt trevlig :)

Efter skolan följde jag med Magnus till hans lägenhet som han lånar... SJUUKT nice lägenhet på 30.e våningen vid times square!! INTE illa!!!!! LOVELY utsikt alltså!


Vid 4-tiden träffade jag Linda för en fika.. Hon gav massa bra tips om hur det är att leva som student i New York :D Tackar för dom!

Fortfarande gillar jag skolan och är sjukt inspirerad att plugga hårt <3



Nu är det dags att träna lite!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0