Första "riktiga" skoldagen är förbi!

Ja, igår hade vi ju bara orientation men idag var det på riktigt.

So far tycker jag faktiskt att det är jätteinspirerande att gå i skolan! Har folk i mina klasser som är föräldrar som bor i slummen men vill förändra sina liv genom att plugga lixom... Sånt inspirerar mig att jobba ännu hårdare!!!
Har en svensk kille från Stockholm i alla mina klasser, så det är nice :P

Dock har jag redan köpt skolböcker för typ 700-800 spänn vilket inte är lika roligt :P haha


Efter skolan idag var jag typ dödstrött så jag la mig på soffan och sov i typ 2 timmar :P haha not good really.... Kul att jag blir exhausted efter första skoldagen som bara innehöll typ "kursgenomgånger" och presentationer :P haha

Min dator funkar nu om jag använder sladden till modemet däremot tror jag att jag har glömt min överföringssladd till kameran hemma så jag kan inte lägga upp bilder förrens jag köpt en ny sladd :( Men det kommer! Be patient!



Kommentarer
Postat av: Barbara

Tired - jetlag, maybe?

2011-04-12 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0