Shopping is my cardio!

SHIIIT vad jag har gått runt och shoppat idag.... HEEELT SLUT!
Gick hemmifrån typ halv 12 och mötte Rachel for lunch och vi gick självklart runt och shoppade lite :P Sen skulle Rachel till jobbet så jag gick till Forever 21 på Union Square och köpte en klänning och lite annat...
 Skulle sen inte shoppa mer utan tänkte att jag skulle gå en bit och ta tunnelbanan hem från typ Times Square eller något men på vägen hittade jag en H&M där det slutade med att jag shoppade en en vit cardigan (som jag MÅSTE ha till min vita klänning ;) och 2 par leggings (döviktikt ju :P). 
Sen ringde jag Anna och hon frågade om jag hade lust att möta henne på Forever 21 på Times Square vilket jag gjorde och där slutade det med att jag köpte 2 klänningar, 2 tunikor, 1 tröja och 1 hängande "kofta"...... FUCK ALLTSÅ :P 
Jag får trösta mig med att dollarn är låg just nu, hahahah! 

Totala shoppingtiden blev 8 timmar och nu är jag HEEEEEEEELT slut! 
Ska duscha, sätta på mig myskläder, lägga mig i sängen med datorn och kolla på Entourage nu :D Anna är på middag och firar en gammal rumskompis så jag ska absolut bara softa och sova emellan avsnitten :P 

Som Carrie i "Sex and the city" once said: "Shopping is my cardio
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0