Okej, bloggstrejken är över!

Jag har inte lust att bloggstrejka! Tycker det är föör kul att blogga :P

I lördags träffade Anna och jag Jim Belushi (Han i "According to Jim"/Jims värld och massa annat!)
Shiit vad jag skakade när han skrev sin autograf på mitt lilla kvitto från CVS/Pharmacy! HAHA! Shiiit! Bilder kommer så fort jag fått som från min kamera till USB- minnet!

För övrigt har det varit en lugn helg... För första helgen sen jag flyttade hit hade vi ingenting planerat! I fredags kom min klasskompis Magnus över så vi kunde signa upp för sommarens klasser...

I lördags förutom att träffa Jim Belushi var vi ute och gick i timmar... Bara runt runt i denna underbara stad :) Vi var bl.a nere vid Hudson River (älskar att vara där nere!!!), Meatpacking district, The Village, Greenwich Village och vid Washington Square Park. Underbar park! :)
Vi kom hem vid halv 10 på kvällen och då hade vi tjejkväll! :) Vi drack drinkar medans vi gjorde hårinpackning och ansiktsmask :) Så tjejigt av oss ;)

I söndags gick jag ut i solskenet och pluggade i Central park vilket var as skönt!
Sen var vi duktiga och gick och tvättade! Sängkläder och hela kittet! SÅÅÅ duktiga ju!



Kommentarer
Postat av: Anna (gamla grannen)

Du verkar leva livet där borta! Härligt!

Plugga på ;)

2011-05-10 @ 21:04:36
Postat av: Anna

sheee's back! hahaha, kunde inte hålla ut?! :P

2011-05-10 @ 23:06:04
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0