AJ!

Hallo! Nu är jag tillbaka i livet!

I tisdags slopade jag kryckorna här hemma, det gick bra att gå även om det gör lite ont och jag haltar...
I onsdags tänkte jag att jag äntligen skulle ut och umgås med vänner (vilket jag inte skulle gjort!) så jag åkte till huddinge centrum för att träffa Anne, Marcus och Ulrika men det blev aldelles förmycket gående! Jag menar, att går hemma är en sak för det är ju för det första inte asfalt, man har inte skor på sig och hur långt går man egentligen? Bor man i playboy mansion så visst då går man ju en bit när man ska förflytta sig mellan rummen men jag bor i ett lite mindre hus :P 
 Har sjukt ont nu! Ni vet när man får kramp i vaden(?) så känns det hela tiden, dygnet runt nu! Som att jag har kramp i musklerna i vaden !!! Sjukt ont gör det!!!!!

Anyway, jag försöker leva vidare trots den ständiga krampen, idag tex så hade jag och Anne liten filmkväll :) Vi kollade på Hancook.... Asså den var bra men den hade en helt annan handling än vad jag trodde konstigt nog så jag blev lite förvånad.. Men bra var den som sagt! Bästa är när Hancook är i New York på slutet :D So beutiful! :D

Imorgon ska jag (belive it or not) jobba! Jag har fått några pass på Birger Jarl faktiskt! :D YAY men ändå inte!
Kul att jag ska få jobba där och träffa alla underbara människor där men jag haltar ju så jävligt :(

På söndag är det Oscarsgalan!!! YAY!!!!!!!!!!!!! Can´t wait! :D 
 
Ni kommer kunna lästa alla resultaten från Oscarsgalan här på min blogg! Dom kommer upp så fort jag fått veta om inte snabbare ;)

Är lite trött faktiskt! Har fått tips om at tman ska sova när man är trött :S Ska kolla om det funkar! Meddelar när jag vet om det funkar eller ej ;)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Stjärnan från Gävle

Jodå, är hemma igen.

Vad slarvigt du skriver men gissar på att du är skadad i foten och har ont och kan då ej tänka klart.

Engelskan... believe... samt beautiful....

Sen några svenska men där tror jag mest på slarv.



Fortsätt att krya på dig

/S

2009-02-21 @ 09:47:42
Postat av: Victoria!

Haha jaja, allt är bara slarvfel! Förlåt mig!!!!:P

Vart har du varit?

Har ju saknat dina fina kommentarer :P

2009-02-23 @ 01:48:41
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Samman Stjärna grån Gävle igen

Mycket ute o rest, är i Sverige väldigt sällan nu men visst har jag med mig min Mac, hinner bara inte alltid skriva.

Krya på dig nu

2009-02-23 @ 07:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0