Det ända som fnkar är Sex and the city och Vänner!!

Söndag morgon, sitter i sängen och kollar på Kevin Hill och snart börjar Vänner! Han som spelar Kevin Hill (Taye Diggs) är ju så grymt snygg!! Det är lite roligt för innan Kevin Hill ens började visas drömde jag om att gifta mig med  en mörk, lång kille som bodde på Manhattan och var advokat. Det är ju precis vad Kevin Hill är lixom! CRAZY!! :P

Ja, jag ska jobba ikväll :( Skulle börja kl 17 egentligen men en utav "cheferna" ringde och frågade om jag kunde börja 15 istället. Säger bara en sak, FUCK!!!! :( Men men, mer pengar!

När jag sen kommer hem från jobbet är det ÄNTLIGEN Oscarsgalan :D :) YEAY!!!!!!! :D

Nu är det Vänner på TV, även om man har sett alla Vänner program så går det alltid att kolla igen. Det är bara Sex and the city och Vänner som håller sån kvalitet så man kan kolla om och om igen. Tv3 och tv6 visar ju Scrubs hela tiden och jag är så grymt trött på att kolla på dom programmen om och om igen! Gör en ny säsong och visa den vafan!!!! Sex and the city blir jag aldrig trött av att kolla på om och om och om igen :P

Nä, ska väl börja fixa mig inför jobbet nu :( Fuck fuck fuck! I hate McDonald´s!!!

Ha en bra dag allihop!!

Puss och slem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0