Utverdering av 2007- ännu en lista :D

Utvärdering av 2007

Eftersom jag gillar listor så snodde jag den här från Stephanie :D


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp, jag bodde i new york en månad!! WIll do it again :D
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa, Natha blev :D Och jag blev gudmor :D
Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr :( R.I.P
Vilka länder besökte du?
U.S.A, Finland och Frankrike
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
 Morfar kan ju komma tillbaka ( R.I.P)
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9:e November - 10:e December
Vad var din största framgång 2007?
Det är nog att jag blev mer självständig och tror mer på mig själv nu efter att jag var aldeles ensam i en månad
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar och brännskador :P
Bästa köpet?
Tröjan från Sarah Jessica Parkers kollection Bitten! I love it!
Vad spenderade du mest pengar på?
Resorna
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa när jag fickveta att jag fick komma till New york började jag gråta av lycka!!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella, Fall out boy- Thanks for the memories!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tråkigt att både Morfar och farfar dog men på slutet blev det ett riktigt bra år som jag kommer minnas för alltid!
Smalare eller tjockare?
Hoppas att jag har hållt mig men antagligen tjockare (suck)
Rikare eller fattigare?
Lite rikare skulle jag tro!
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och pluggat matte!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt och handlat onödiga saker
Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen!
Blev du kär i år?
Nej men några flörtar har det ju funnits
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, har sett lite mer av vissa mäniskor som jag kanske har fattat hur dom beter sig!
Bästa boken du läste i år?
Har haft ett totalt lässtilla år tyvärr
Största musikaliska upptäckten?
vettefan! har äl hittat lite mera bra band, tex Fall out boy och My cemical romans
Något du önskade dig och fick?
Åka till new york!!!
Något du önskade dig men inte fick?
Nää, det har varit ett relativt bra år!
Årets bästa film?
HAIRSPRAY!!!!!!
Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick i skolan, kom hem, åt middag och somande ganska tidigt :P Trist!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att morfar och farfar inte dog!
Vad fick dig att må bra?
Att få bo i New York!
Vem saknade du?
Min familj och mina vänner när jag var i new york :P
De bästa nya människorna du träffade?
Alla som jag träffade i New York!! :D Förlåt att jag tjatar så mycket om New York men det var i princip det bästa som har hänt mig i hela mitt liv!!! DET VAR UNDERBART!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0