Starbucks in my house! :D

Det är sant! Det känns som julafton!! :D Vi har ÄNTLIGEN (har pratat om det länge) köpt en espressomaskin!!! :D Det är HELT underbart!!! Som att ha ett helt egen starbucks hemma i mitt kök!!! Så coolt! Den har mjölkskummare och massa olika egenskaper som är spercoola! :D :D :D Nu har vi även köpt baristamjölk (som jag älskar!!) så nu blir det latte, cappucino och expressos för hela slanten! ! Dessutom har jag ju sån där smaksättning med smak av caramel som dom har på Starbucks :D :)



Så fin!!! Min lilla leksak och jag är såå glad!! :D


Såhär såg min första kopp ut :D!


Dom två första kopparna och en glad morbror Björn efter lite kaffe :D


Det är ju väldigt coolt det som Tommy Lee har hemma, han har VERKLIGEN ett eget starbucks hemma... Han blr typ sponsrad av dom eller nått så han har ALL utrustning,ALLA produkter och ALLA verktyg hemma och dessutom får han gå på kaffekurser m.m så han kan göra kaffe exakt som på Starbucks! :D Lyckos!
Tur för honom om hans karriär och pengarna försvinner, då kan han ju alltid börja jobba på Starbucks ;)

Kommentarer
Postat av: Gävlebusen, som inte bor där länge

Kul att ni också har fått en espresso, inte expresso, men kul i alla fall... Grattis

2009-08-07 @ 09:12:12
Postat av: Victoria

Haha, fy fan att jag skrev så! HATAR folk som säger Expresso... Hur kunde det bli så?!?! Haha, herregud! Tack!

2009-08-07 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0