Nu blir det hektiskt i en vecka....

Ja, jag har en hektisk vecka framför mig nu!
Jobbar ju som "sommarextra" på BJ och i torsdags fick jag jobb på ett äldreboende! Tror det kommer bli as kul! Däremot så kommer det bli en väldigt hektisk vecka då jag jobbar på BJ från i fredags till nu på fredag och tisdag, onsdag oh torsdag ska jag jobba på "hemmet". Det kommer med andra ord bli tisdag: 7-11 på BJ sen 13.30-21 på "hemmet" (hinner alltså inte hem emellan). Onsdag: 6-14.30 på BJ sen 16-21 på "hemmet "och samma på torsdag! Jag längtar tills kl slår 11.00 på fredag då jag äntligen får gå hem. Dessutom blir det min första lediga helg på ca 6 veckor! LOVELY!!!! :D Ska SOVA och umgås med nära och kära!!!

Nu är det nog dags att lägga mig och sova för att ladda inför veckan!

Vi hörs väl på fredag eller nått :P

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0