Kanelbullens dag!

Kanelbullens dag är en underbar dag med dofter och underbara smaker! Tänk när man tar ut en plåt nybakta kanelbullar och doften sprider sig in i varenda vrå. Jag brukar alltid öppna fönstret när jag tar ut plåtarna ur ugnen så jag sprider doften till alla mina granar så dom kan sitta där ute med sina köpta bullar och avundas mina hembakta ;) 

Jag älskar att baka kanelbullar för resultatet blir så underbart! 
Tog en jättefin bild på mina nygräddade bullar men dumt nog med mobilen och jag hittar inte sladden för överföring till datorn :( Men här är förra årets edition :P

 Här ligger dom fortfarande och blir mumsiga i ugnen :D



Inte illa :D


Nu efter allt prat om kanelbullar blev jag väldigt sugen och ska nog gå ner och hämta en bulle och en kopp te :D MUMS!

GRATTIS TILL ALLA PÅ KANELBULLENS DAG!!! <3


Kommentarer
Postat av: XGävle on the line

Du, när granarna känner doften, blir inte björkarna och tallarna avundsjuka då ;-)

2009-10-05 @ 16:27:55
Postat av: Victoria!

HAHAH! Joo antagligen :P Fan jag skriver för fort och läser aldrig igenom :P Irri att stava fel tycker jag!!!!

2009-10-05 @ 23:51:16
Postat av: Jonna

Åhhhhhhhhhhhhh va goda dem ser ut, nu vart jag jättesugen... yummi!!!

Hoppas allt e bra me dig annars, Vickan ;)

puss, hälsa alla där hemma :D

2009-10-22 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0