Skansen och annat :)

Oops, har ju inte bloggat på några dagar.. Men nu ska jag skriva några rader om vad jag har haft för mig...

Firade min underbart SÖTA Gudson Nicos 2 årsdag! Underbart kul :) Vi åt tårta, öppnade paket och hade det så mysigt så :)

Dagen efter åkte Nico och jag till skansen och hade det supermysigt!!!


Här står vi med utsikt över stockholm...


Belgisk jättekanin..


Björnarna!


När vi kom till lammen började min sötis sjunga "Bä bä vita lamm"! Han är ju så smart min lilla tvååring! :)


Geten!


Ser ni uttern vid glaset?  :)


SÄLEN!!! :)


Nico sitter på den STOORA dalahästen :)


Till lunch blev det pannkakor med grädde och sylt :)


Vargen!


Älgarna!


Sitter på djurgårdsfärjan påväg hem..

Sen somnade prinsen i vagnen påvägen hem efter och lång men supermysig dag på skansen ! Så söt!!

Riktigt skön dag! Solen sken uppe på skansen och min prins är den snällaste och gulligaste 2 åringen.. Han grät inte en enda gång under hela dagen! Helt underbar!!!

Sen har jag träffat min barndomsvän Tina också! Vi skulle ta en fika efter jobbet i måndags i huddinge centrum bestämde vi.. Fikat gick över till middag på "gyllene måsen" som sen blev fika igen :P Vi hade SÅÅÅ kul! Skrattade som galningar åt alla sjuka saker vi gjorde som barn i kästa ;) HAHA! Vi var verkligen sjuka!!! Vi pratade non stop i 5 timmar! Hon är sjukt rolig att umgås med så det kommer det bli mer av ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0