En trevlig ledig helg inför en ny start :D

Ja, i helgen har jag varit ledig vilket var MYCKET skönt! Dock så får jag inte lön förrens det 27.e (imorgon måndag alltså) så det blev en lugn helg...
 Fredagskvällen spenderade jag hemma vid dator och TV och tog det bara VÄLDIGT lungt och stillsamt... I lördags sov jag läääänge innan jag tog mig upp :) Så skönt! På kvällen åkte jag hem till en kär vän och kollade på film vilket var supertrevligt!!!!! Sen var det meningen att jag skulle till en annan vän för att dricka lite vin men han orkade inte så jag åkte hem och drack vin i min ensamhet istället :P haha! Satt vid datorn till typ halv 4 :P
Idag har jag inte gjort så mycket förrutom att spela bingo på nätet och sen åkte jag på "Danceaerobic" för första gången! SHiiiiiiiiiiiiit var svårt det var!!!! :P JAg såg säkert helt muppig ut alltså!!! Men det fick mig bara att vilja kämpa ännu ännu mer och nästa vecka ska jag tammefan sätta den där jäkla koreografin :P

Imorgon börjar jag jobba på ett bageri i stan! :D Ska jobba butik vilket ska bli suuuuuperkul!!!
Måste fan gå och lägga mig nu så jag är pigg och alert imorgon och kan lära mig massa nya saker :D

God natt alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0