Usch vad dåligt bloggat det var här!

Fy vad dåligt av mig! Jag har inte haft dator på ett dag för jag lämnade in min på verkstad så dom kunde fixa den vilket dom inte gjorde...
Men efter att ha stått och tittat på dom under deras sista försök som även det misslyckades och dom kom fram till att jag måste betala 200 dollar till för att fixa min 4 år gamla dator och jag sa att jag sklle tänka på det gick jag hem och tog lite av deras knep och använde lite egen hjärna och fixade den så den är användbar iallafall! Tills mamma och pappa kommer med min nya dator vilket dom gör på måndag :D YAY!!! Gladast är jag ju över att dom kommer iof! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!

Men men, det är då... Vad har hänt senaste tiden?
Well, det har varit en del i skolan med finals och slutgrejjer i skolan. Men idag fick jag veta att jag har fått A i slutbetyg i alla mina klasser!!!!!!! YAAAAY!! Så det var allt slit och pluggande!!! :D

Igår var det Annas födelsedag vilket var väldigt kul! :D Det blev ju lite firande lixom! Och när hon kom hem från skolan hade jag fixat med ballonger, cupcakes och presenter :D Tror hon var nöjd faktiskt vilket jag blir glad av :D
Sen åkte vi för en öl på vårat lilla hak.. Åh, Bartendern där är så UNDERBART sexig! Dessutom bjuder han oftast på nått att dricka :D MÅSTE ta med mamma och pappa dit!

Egentligen har vi bara 1 veckas lov mellan terminerna men alla mina lärare beslutade sig tydligen för att inte ha några lektioner sista veckan så jag fick 2 veckors lov jag :D SKÖNT! 
Så hinner jag vila upp mig innan mamma och pappa kommer för då har jag INGEN tid att sova på! Kommer vara under deras naglar i en vecka ;) ÅHH VAD JAG LÄNGTAR!!!  

Nu blir det lite mer TV och lathet i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0