Haha jag är så seg! NEW YORK!!!!!!!!

Jag glömde bort min blogg för ett tag :P NU är jag tillbaka iallafall :D
So, What happened in my life?
Det största som har hänt är väl att jag ska till New York :D Alla som känner mig vet att jag är U.S.A tokig och att jag ÄLSKAR New York :D Dom flesta är nog trötta på mitt tjat om att jag vill åka dit och praktisera på Aquavit, nu ska jag inte tjata mer för den 9:e november åker jag :D
Jag ska vara där själv i 1 månad och praktisera :D Jag längtar så EXTREMT mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :) :D :) :D Jag kan egentligen inte fatta att jag ska göra det :D :)

Lovar att jag ska skriva lite oftare nu, haha! Puss and bork, i´m going to New York haha faan vad dålig den va :P


 
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0