NEW YORK HERE WE COME!!!

Om ca 7 och en halv timme drar vi hemmifrån för att åka och hämta Palmira och sen mot Arlanda!!! Nu har vi väntat sen vi bokade den 11 juli och nu ska vi ÄNTLIGEN åka!!! :D
Vi har fullt med saker att göra och fullt med människor att träffa (kompisar till mig :D som nu ska bli Palmiras kompisar också :D)
När jag tänker på att om ca 27 timmar står jag antagligen på Times Square med en Chailatte från Starbucks i handen får jag rysningar och fnissattacker :D

Palmira har aldrig varit i New York så det ska bli kul att visa henne runt!!

Nu ska jag duscha och fixa mig och kl 23 blir det Sex and the city (för att förbereda mig för Sex and the city touren som vi ska åka med på lördag :D Jag har iof redan åkt den men det skadar inte att åka den flera gånger :P ) Och sen hoppas jag att Palmira och jag möts på msn för ett sista snack innan vi drar :D ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH! Jag ser fram emot det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!! :D NEW YORK IS THE BEST!!! I fucking HATE the rest! :P

Hoppas jag har fått med mig all packning nu :O :P
Puss!
 (27 hours left!!!! :D)


Kommentarer
Postat av: Palmira

Omg omg omg !! Du sover fan redan, hahahaha. jag kan inte, har resfeber ! Äntligen New York :D

2008-08-06 @ 01:32:28
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Monica

Men nu får du ju ta och skriva om allt ni gjort!!

2008-08-15 @ 09:13:42
URL: http://mogika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0