Avgassystemet lossnade :P

Åh, solbrillorna var helt underbara!!! Köpte dom i New york i november så idag är första riktiga dagen jag fick använda dom :D


Vi skulle ju åka till Elgiganten för att fixa mitt internet till min nya dator, på vägen dit lossnade avgassystemet på bilen så det skrapade i marken. Pappa sa att han fick fixa det på parkeringen utanför Elgiganten, fatta hur mycket folk tittade! Dom stannade på vägen och kollade på bilen när vi åkte förbi, och den bästa var en tant som gick med sin vännina som stannade på trottoaren och böjde sig ner för att kolla:p Hahah faan vad vi skrattade!!!!! Skiit kul asså!!! (tur att vi har tonade rutor på bilen och jag satt där bak :P

På Elgiganten gick allting jättebar så nu funkar min egna dator med internet och allt igen :D JIPPI!!!!!!


Nu måste jag gå och göra en latte med baristamjölk och sen om typ 7 minuter börjar MTV´s NEXT!! :D


Hör väl av mig snart!!!


Puss och slem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0