"Godaste chokladkakan"

Jaa igår var jag ju hos Nathalie, Emelie och min OTROLIGT söta gudson Nickolai!!  Han är VÄRLDENS sötaste lilla prins och han skrattar hela tiden :D Jag kom dit vid 4 tiden och där drack vi te och åt lite fruktsallad och pratade. Sen vid 6 tiden började vi med att fixa Tacos sen åt vi och det var jättegott!!! Senare på kvällen blev vi sugna på något gott så vi gick till affären för att köpa naturgodis men den jävla idiotaffären hade inget naturgodis (asså vafan, är ni idioter hela högen eller?!?!) så vi gick hem igen, när vi kom hemkom vi på att vi ju kunde baka chokladkaka :D Nathalie hade inget recept på chokladkaka så jag "freebaseade" lite. Nathalie hittade bakchoklad i skåpet så vi smälte den och blandade med florsocker som vi smetade på som en glasyr på toppen när kakan var klar. Till kakan hade vi fruktsallad, banan, vaniljglass och vaniljsås :P Haha en hel buffé av godsaker!!! :D Kakan var JÄTTEGOD och Emelie sa att det var den godaste chokladkakan hon någonsin har ätit :D När vi hade svullat i oss kakan och alla godsakerna var kl ca 22:30 och Nickolai var ju tvungen att sova så Nathalie gick för att natta honom och hon somnade också så jag gick in i köket och diskade och Emelie bäddade soffan åt mig och en madrass åt henne sen satte vi på Desperate Housewives boxen som vi kollade på. När kl var ca halv 1 gick Emelie för att borsta tänderna och då somande jag som en stock!!!  Hade ställt kl på 8 och tänkte hoppa över samhället i skolan idag och komma till gympan men jag somnade om och vaknade kl kvart över tio istället av att Nickolai låg och jollrade i sängen :D Sprang till honom och började pussa och gosa med honom :D Nathalie började med frukost, vi fick pannkakor, juice och te och det var jättegott :D När vi hade ätit frukost var kl kvart i 12 och jag började göra mig i ordning för att åka till skolan. när jag satt på tåget ringde jag till Anne och hon berättade att våra studentmössor hade kommit och att dom hade slutat för dagen så jag åkte bara till skolan för att hämta min otroligt snyga studentmössa :D Extremt fin!!! :D Åkte sen hem och drack kaffe med mamma och sen har jag kollat på tv hela kvällen :D en skön lugn kväll!!

Imorrn ska vi äta middag hos mormor i solna och sen ska jag nog ha filmkväll :D ÄLSKAR ATT KOLLA PÅ FILM!!!

Åh, nu börjar Gordon Ramsey´s kitchen nightmares!!

Puss och slem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0