Gordon Ramsey = My favorite!!! :D

Nu har jag kollat på Gordon Ramsey´s kitchen nightmares och det var lika bra som alla andra veckor :D Även om Gordon kan säga hemska saker till människor ibland så ser man att han har ett otroligt stort hjärta och man blir fan kär i honom!!!!! Faan vad jag skulle vilja jobba för honom!!!!!! Det värsta är att jag hade chansen att jobba på en tav hans restauranger i New york under min månads praktik där. En utav kockarna på Aquavit heter Jane och hennes pojkvän jobbar på Gordons restaurang, jag berättade för Jane att han är en utav mina favoritkockar och hon sa att jag absolut skulle gå dit och provjobba för en dag. Jag fick numret till köket där och jag fick träffa Janes pojkvän och han sa att verkligen borde komma. Hade bestämt att jag skulle göra det sista veckan men fick sen veta att jag skulle jobba på Aquavit ända till dagen inna jag sklle åka hem igen så det blev aldrig av :(  Faaan vad jag ångrar mig nu!!!! Jag ville ju verkligen gå dit och jobba!!! ÅHHH!!!!! Fuck fuck fuck!!!!   Han är en xtremt smart affärsman och en xtremt grym kock!!! I LOVE him!!!! Gordon Ramsey= My favorite!!!

PS, vill ni ha receptet på chokladkakan så är det bara att fråga :P


Kiss and play, I love gordon Ramsey :P Hahah vilket jävla bra rim :D
Förresten apropå Kiss, bandet Kiss kommer ju fan till Stadion den 30:e maj!! Faan vad jag vill gå och ska förhoppningsvs göra det!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Palmira

Diggar oxå det programmet, han är ju bara så skön! Såg att han kallar en kille för "French pig" nästa vecka, haha så jävla klockren! :D Vill se avsnittet men är inte här då... :/

Vi ses pumpkin ;)

2008-02-22 @ 12:42:36
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0