Höll typ på att dö :P

Jaha, då var helgen tillbaka då! Lördag förmiddag och här sitter jag och ska snart åka och jobba :( Jag gillar inte att jobba på McDonalds, jag går lixom tredje året på kocklinjen och vet att jag kan så mycket mer än att jobba på McDonalds. Jag  vill jobba som på en riktig restaurang och lära mig massor, inte stå och dressa hamburgare hela livet :( Men men, jag får jobba kvar tills jag går ut skolan och hittar ett bra jobb, det är ju ändå pengar under tiden!!!

Min kompis"BROR for life" Lana fyllde 18 år i veckan och idag ska hon firas! Jag hoppas att jag kommer ifrån jobbet snabbt så jag kan gå ut och fira henne!!! Grejen är det att jag har typ 150 kr kar till lönen den 25:e så jag kommer inte gå in på något ställe där dom tar inträde ( NO WAY)

Juste!, Jag höll typ på att dö i torsdags :P Vi hade gympa i skolan och va på gymmet. Vi började med att gå på gåbanden i typ 10 minuter och Ullis och jag försökte se vem som kunde springa snabbast, kul kul. inga problem där!
Vi gick sen ut till alla träningsmaskiner och började köra. När vi kom fram till benpressen tänkte vi att vi skulle se hur många kilon vi klarade, vi började med 25 kilo och körde 30 var utan problem, sen körde vi 50 kilo utan problem, inga problem på 75 kilo heller oh sen kom vi upp till 90 kilo. Jag körde 25 st och det var jobbigt som fan. Ullis klarade nog 10 st tror jag, sen kom vi upp till 100 kilo och jag körde 20 st. jobbigt som fan var det!!!! vilade lite och körde sen 15 till. När jag sen hade vilat efter dom 15 höjde vi till 105 och då kom gympaläraren in och skulle kolla. Jag ville ju så klart visa henne vad jag kunde så jag la mig i pressen på 105 kilo och började köra. 5, 10 (klarar jag 10 till?!?!?), 15, (min lärare sa: men shiit vilka benmuskler du har) 20 (Jävlar vad jobbigt, men jag ska klara 5 till, svetten rann!!!) 25 ( min lärare sa åt mig att vila och hon lät orolig!!) Jag lyssnade på henne och ställde mig upp och skulle vila. Allt snurrade och mina ben va som gummi. Jag kunde inte stå upp och jag kunde inte se någonting!!! Satte mig ner på ett redskap och det var svart framför ögonen. Ville bara spy!!! Min klasskompis Erica  gick för att hämta vatten men det fanns inga muggar och jag kunde inte inte gå så det blev inget vatten :( Flera gånger trodde jag att jag skulle spy och svimma!!! Gick tillbaka till skolan och bytte om, hade religon och lunch och sen gick jag och sov hos sjuksyrran i en och en halv timme och fick två ibumetin mot huvudvärken och inte förrens efter det mådde jag bra igen! Sjukt asså!!! Idag har jag fortfarande träningsvärk och kan knappt gå i våra trappor hemma :P haha!!!! Kul att åka och jobba och knappt kunna gå! Aja, whatever! :P

Kvällen igår asså! Vi hade sjukt kul!! Vi hade spelkväll hemma hos Marcus :D Vi började med att spela Twister och fortsatte sen med kockspelet "A la carte" Ullis och jag var så jävla frustrerade på alla :p Marcus och Anne satt och skickade sms och Timmy satt och "lekte" med en vit vägg:P HAHAHAHAHA Faan vad vi satt och skrek, men det var kul!!! Anne hade bilen så vi åkte med Ullis till Skogås (första gången jag var där!! :P)och sen körde hon hem mig :D ( Tack tack Anne!!) Va hemma typ tio i 2 eller nått!

Bilder till det här inlägget kommer komma snart, jag måste springa och fixa mig inför jobbet nu!

Sug och svälj, trevlig helg!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0