New york, New york!

Jaa nu har jag inte skrivit på 2 dagar så nu finns det mycket att skriva om!!!

På jobbet i tisdag hände en "rolig" grej :P
Vi har ett kylskåp i köket som vi förvarar ost, sallad, tomater, lök och annat om ska kylförvaras, men den kylen använder vi bara på dagen så vi ska slippa springa mitt i ruschen och hämta saker i stora kylen. Grejen var den att jag skulle tömma den, så jag satte mig på huk för att ta grejer på nedersta hyllan och kände att jag höll på att tappa balansen så jag tog tag i ena hyllan i kylen men dom är lösa så jag ramlade baklänges och fick massa tomatförpackningar och ost förpackningar över mig. Där ligger jag på golvet vid fritöserna och ser att gästerna i kassan står och nästan kissar på sig av skratt!!! Hahahahhaha faan!! Jag försökte ju skratt lite kul sådär så att dom inte skulle se att jag var generad :P Faan vad ont jag fick i svanskotan!!!
Haha!

Igår träffade jag Palmira i stan, hon ska åka till London (planet går om typ 20 minuter) så vi träffades lite innan hon åkte. Vi gick in på Åhlens och när vi kom till väskavdelningen såg jag direkt massa väskor som jag ville köpa! Köpte faktiskt en :D Den är grymt snygg!! Jag köpte den för att igår morse gick jag upp 5 i nio för att köpa en biljett till Kisskonserten (Ticnet hade ett extra biljettsläpp med restbiljetter igår morse kl 09.00) men när jag skulle boka stog det att man var tvungen att vara medlem så jag fixade  ett medlemsskap och när det var klart så var biljeterna redan slut .(3 minuter över 9!!!! Hur månda biljetter hade dom egentligen, 20 eller?!?!?!?!?!? SÅÅÅÅ ARG!!!) Jag behövde helt enkelt muntra upp mig så då passade ett väskköp bra!! :P Väskor blir man ju alltid glad av :)

Idag blev det promenad med mamma som vanligt och så solade vi solarium på vägen såklart! Sen gick vi och handlade och kom hem och åt viktväktarsoppa!

Idag är det Gordon Ramsey´s tv program igen :D :) :D :) :D :) Fy faan vad härligt!! Jag längtar!! :D

Asså alla som känner mig vet att jag längtar tillbaka til New york men jag tror inte att folk fattar HUR MYCKET jag längtar!! Asså det känns verkligen som att en del av mig inte finns!! Såfort jag hör nån nämna New york eller jag ser en bild därifrån så känns det som att nån hugger en kniv i mitt hjärta!! Jag är verkligen New Yorker i hjärtat!! Sverige har aldrig varit en sån del av mig som new york är!!! Jag är så JÄ**A sugen på en Caramelllatte från Starbucks eller en Chailatte och en rainbowcookie! Här hemma gör jag kaffe med typ kardemummasmak (kryddar kaffet med olika kryddor som vi har och kommer fram till olika smaker :D Det är gott men inte lika gott som på starbucks! :P) ÅH!!!!!! Faan vad jag längtar tills Palmira och jag flyttar dit!!!!!!!! Jag kan inte beskriva det med ord!!!!!!! Saknar min snygga frukostkille som alltid ville lukta på mitt hår (asså inte som en psykisk idiot som hade en fetisch för hår)  för jag hade alltid tvättat håret när jag kom till honom. Han va bara såååå snygg!! Ganska krallig(stor) och mulatt!!! ÅH!!!! I miss him so!!!!!

Nä nu ska jag gå upp och duscha (och sjunga hairspray såklart:P) av mig sol- och promenadsvetten!

Hör kanske av mig senare ikväll! :P Ni kan ju hoppas iallafall!! Hoppas Palmira har det grymt kul nu i London!! Kommer sakna henne grymt mycket!!


Puss och slem! :P

Kommentarer
Postat av: Palmira

Åh, saknade dig oxå!! Nu är jag hemma igen, blev kär i Starbucks!! Varför finns inte det i Sverige!?? Längtar oxå till New York, fast jag aldrig vart där, haha. Vi MÅSTE dit i sommar! Puss

2008-03-09 @ 20:00:05
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0