Tvångstankar!

Dom senaste dagarna har jag tänkt lite på olika tvångstankar efter att jag hörde nått om det på radio för några dagar sen.
Asså alla människor måste nästan ha NÅN tvångstanke.Det finns ju extrema människor där tvångstankarna tar över ens liv för att dom texmåste räkna till 42 42 gånger innan dom rör ett föremål eller något liknande, tragiskt!

Jag själv har massa tvångstankar fast inga stora saker som tur är (peppar peppar)
Tex så måste jag komma förbi tex en lyckstolpe innan närmaste bil åker förbi mig och jag äter ofta min frukostmacka med kniv och gaffel (så slipper man kladda ner sig och om jag har ägg på mackan så är det ju omöjligt utan bestik) och då måste jag skära mackan i en fyrkant hela tiden. Först skär jag bort alla kanter och sen tar jag hela tidden den sidan som är längst och ojämn. Fyrkanten blir mindre och mindre och sen när den är en perfekt tuggstorlek å måste den vara en perfekt fyrkant :P Lite udda kanske men men!
När jag kollar på TV eller lyssnar på radio i bilen så måste volymen vara efter femmans tabell, den får alltså inte ligga på typ 7 utan den måste vara på 5, 10, 15 ja ni förstår :P Jag kan inte döda en spindel för då inbillar jag mig att spindelns "familj" ska komma och hämnas :P  Den tvångstanken har jag hört att många har, tex hon som pratade om tvångstankar på radion som jag hörde och en klasskompis till mig också.
En kompis till mig måste släcka sin lampa 2 gånger innan hon kan sova för att vara säker på att den är släckt.

Jag undrar fan vart tvångstankar kommer ifrån och varför man har dom?!?!?!

Nån som har någon tvångstanke som ni vill dela med er av så skriv en komentar! ;P

Pussinuss


Kommentarer
Postat av: Anne

haha du glömde den när du måste komma först till rulltrappan vid stationen :) men den är kanske inte såå extrem, för det är ju bara när du verkligen har en chans att hinna haha pussar

2008-02-29 @ 11:42:11
URL: http://koivu.blogg.se
Postat av: Marcus

haha, jag känner igen mig vid bilar och stolpar, eller att jag inte kan gå först på bussen :P haha

2008-03-03 @ 19:54:00
URL: http://www.Nicolson.blogg.se
Postat av: Palmira

Haha, jobbig tvångstanke där med volymen. 5 är ju jättelågt men 10 är rätt högt. Jag måste alltid ta i trä när jag "jinx" nånting, kan springa till närmaste typ buske om jag är ute.

2008-03-09 @ 19:56:05
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0