Tyra är tillbaka!!!!

Faan vad underbart att Tyra, Miss J och Mr Jay är tillbaka!!!!! Top Model är alltid lika kul att titta på och det finns alltid en bitch, en tönt, en fattig och en som man gillar från första början!! Åh den härliga nervösa känslan för vem som åker ut är tillbaka varje onsdag och jag kan knappt vänta till nästa vecka!!!
HÄRLIGT!!!

Om 7 minuter börjar alla hjärtans dag, kul för er som har pojkvän/flickvän men för oss andra är det en dag då vi blir påminda om hur ensamma vi är och hur mycket vi saknar kärlek! Men visst, gosa och va själviska era jävlar :P hahah skojja bara!!

Ta hand om varandra!! Det behövs mer kärlek där ute!!


                                  image9(Mitt livs största kärlek är U.S.A!! Dit ska jag flytta och jobba som kock (New york) tills jag blir skådespelerska ( I Hollywood) :D I love you, baby!!)

Kommentarer
Postat av: Palmira

FAN! Top Model krockar ju med Grey's jue! Och som vanligt vet jag redan vem som vinner.. haha.

Peace and Löööw!

2008-02-15 @ 19:10:18
URL: http://palmiraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0