Älskar såna här listor!!!

Tog den här listan från Palmira som tydligen hade tagit den av sin kompis som tydligen hade tagit den av sin kompis :P
Nu har jag den också så nu är det bara att börja skriva!


Namn: Sophia Linnea Victoria Esphagen
Tilltalsnamn: Victoria! Kallas Vickan, Vicky och mamma brukar skojja och säga Kerstin :P
Födelsedag: 24 April
Hårfärg: Blond! Vill dock bli lika blond som tjejerna i: Girls of the playboy mansion!
Längd: 178 typ
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Att jag är envis tror jag, fast det är inte så att allt alltid måste vara på mitt sätt!
Stjärntecken: OXE! Stark och modig!
Sko stl:  Too big!
Är dina föräldrar skilda: Nej, dom har varit gifta i 26 år nu!
Skor idag: Mina tofflor och 2 par strumpor i! Är jättesjuk :(
Dina rädslor: Som Palmira hade skrivit, att förlora någon nära och spindlar! PANIIIIK för spindlarna!!! 
Mål för det här året:  Att åka tillbaka till New York!
Mest använda fras på msn: Yo!
Det första du tänker på när du vaknar: NEEEEEEEEJ! Bara 10 minuter till!
Dina bästa kännetecken: Glad skulle jag tro! Och kanske att jag alltid har lip gloss (från Victoria´s Secret) på läpparna!
När går du och lägger dig: På vardagar är det efter Sex and the city, och på helger runt 2-3 om jag inte är ute och festar!
Bästa minne: New york månaden!
Favoriter:
Artist:
Just nu är det, Alicia Keyes, Gwen Stefani, dom som ä med i Hairsprayfilmen och sjunger och Britney är ganska bra nu igen!
Låt: Bohemian Rapsody (Queen) Bicycle race (Queen) I don't wanna miss a thing ( Aerosmith) No one (Alicia Keyes) 2 much (.....det ni!:P)  Thanksfor the memories (fall out boy) Don't speak (no doubt, Alltså Gwen Stefani) Rolling on the river (Ike and Tina Turner) och MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA fler!!!!!
Film: Hairspray!!!!! och alla Shrekfilmer, nästa alla filmer med Julia Roberts, Sleepless in Seattle, When a man loves a woman, Birdcage och snart förmodligen Sex and the city filmen!!!
Program:  Sex and the City är favoriten nummer 1!!!, O.C, Vänner, Huset fullt, Will&Grace, Scrubs, Girls of the playboy mansion och MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA fler!!!!
Färg: Blå och lila!
Mat: MAMMAS MAT!!!!
Djur: Delfin och hund!
Glass: Ben & Jerry´s cookie dough!!! LOVLEY!!!!
Godis: CHOKLAD!!
Sallad: Persilja eller morot :P
Bokstav: V som i Victoria är vacker :P
Nummer: 24 som den 24 april :)
Tuggummi: Extra profesional!
Årstid: Sommar¨!!  Fast inte alla djur siom kommer med somaren :(
Tandkrämssmak: Colgate
Radiostation: NRJ och Rock klassiker!
Parfym: Sarah Jessica Parkers parfym "Lovley" is really lovley! ;P 
Sport: Jag vill jälv börja med americansk fotboll och basket har jag alltid gillat!
Vad vill du bli när du blir stor:
 Kock/bartender eller skådespelerska.Helst allt! I U.S.A är det viktiga!!
Hur vill du dö: Någontig som hamnar i historieböcker och står i tidningar i flera månader!!
Vem får dig mest att skratta: Typ Marcus och mina underbara klasskompisar!
Vem har du känt längst: Nasim tror jag!
Vad är den bästa känslan i världen: Kärlek och lycka!
Hur länge tror du att du kommer leva: I don't wanna jinx anything :P

This or that:
Pepsi/Cola:
Coca Cola
McDonalds/burger king: Old McDonalds! :P
Choklad/vanilj: Choklad!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar! Men blåbärspaj är inte illa!
Kött/veg: Kött!
Tv/film: Båda!
Adidas/nike: Adidas!
Kinamat/mexikanskt: Mexikanskt
Kakor/paj: Cookies! Men paj ör ju jävligt gott!
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv för jag kan teckenspråk :P Vill kunna se min man och mina barn! Och New york såklart :P SÅÅÅÅ Vackert!

Kan du:
Gå ner i splitt:
HAHAHAHAHAHAHHA now way!
Skriva med båda händerna: Det beror på hur det får se ut :P
Vissla: Japp!
Blåsa en bubbla: Yes box!
Rulla din tunga i en cirkel: Nope
Ha dina ögon i kors: Ja.
Nudda näsan med tungan: Jaa! *stolt som en kamel* :P
Dansa: Jaa folk säger iallafall det och jag älskar det så mycket så jag skulle nog inte bry mig även om folk sa att det så hemsk ut :P
Äta vad du vill utan att oroa dig: Hahahahahaha, tittar jag på en kaka så går jag upp 2 kilo :P

Vem var den senaste personen:
Du pratade i tfn med:
Mormor ringde och frågade hur det var med mig nu när jag har influensa :(
Msnade med: Natha!
Du kramade: Syrran
Du skällde på: Syrran :P

Senaste du:
Åt:
Åt snabbmakaroner och pannbiffar förut :)
Skrattade: Haha typ 30 sekunder sen! Jag skrattar ju faan heeeeela tiden!
Filmen du såg: Hairspray!
Tuggade tuggumi: I förrgår helgen tog jag ett extra profesional
Drog ett skämt: Haha det gör jag hela tiden!
Sång du sjöng: Unibet, shalalala :P


Kommentarer
Postat av: Marcus

medan jag nästan hatar såna listor, men har nog aldrig gjort en sån. HAHA!

PS. SUCK ON THAT!

2008-01-17 @ 19:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Nicolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0