God natt!!!!

jaha, ännu en dag förbi!!!! kollade TV hela kvällen och åt köttfärssås och makaroner och sen blev ju en smak cupcake var till syrran och mig!!!!!!  Vi tog ut hundarna vid halv 11 och sen gick jag och duschade och syrran lika så. sen smorde jag in armar, ben, mage, ansikte och så fick jag fotmasage av syrran :D Härligt!!! :D Efter det fick hon fotmassage av mig och sen kollade vi klart på Shrek den tredje som syrran inte har sett men jag såg den ju när jag köpte den i New York!!! Ettan och tvåan är bättre än trean men trean är ju ändå väldigt bra!


Nu är klockan tre minuter i 2 och om typ en kvart är det reprisen av Girls of the playboy mansion! Såg det i onsdags också men det är ju så bra så det skadar ju inte att se det igen :P Men jag får se om jag är vaken då :P Ganska
 trött nu!!!! Lördag har ju redan börjat och idag fylller min gode vän Sergo år!!! 19 år!!! Grattis till honom!!!! Palmira ska på uttagningen av So you think you can dance idag så LYCKA TILL till henne!!!! Det kommer gå superbra , gumman!!!! jag lovar och tror på dig!!!!


God natt, faan jag är för trött för att skriva något klatschigt eller ett rim :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0