Bulle i ugnen?!?!

Haha, jaa det är faktiskt sant! Idag hade jag en bulle i ugnen, eller snarare 54 supergoda kanelbullar! :D Det var jättelänge sedan jag bakade kanelbullar senast (typ 3 månader och det är inte vanligt när det gäller mig) så idag bestämde för att baka lite igen :D Jag måste säga (utan att skryta) att jag är JÄVLIGT bra på att göra kanelbullar!!! På min praktik som jag hade här i Stockholm innan jag åkte till praktiken i New York sa ena killen att det var dom godaste kanelbullarna han någonsin ätit och på min praktik i tvåan jämfördes mina kanelbullar med "texasbullar" vilket är en grym komplimang för "texasbullar" är EXTREMTgoda och görs av nått företag :D Det är som pressbyråns kanelbullar fast saftigare! :D UNDERBART!!!

 (Bulle i ugnen?!?! Jajamänsan fattas bara!)


 (precis nygräddade kanelbullar! Finns det något bättre fika än hemmagjorda kanelbullar???)


Idag städade jag klart mitt rum också :D Skit skönt med renbäddad säng (asså det låter som att jag aldrig bäddar rent min säng men jag gör det faktiskt ca varannan vecka) och damsuget golv :D  Ska snart duscha, hoppa ner i sängen med en kanelbulle och en kopp te :D Fan vad underbart!!! Dessutom ska jag kolla på Sir Elton Johns 60 års fest från Madison Square Garden i New York (mittemot vårat hotell Palmira! :D) på DVD. Jag köpte den DVD:n i New york när jag var där min månad på "Virgin megastore" som ligger precis på Times Square (Skylten till den affären brukar typ altid vara med på alla bilder och reklamer från New York) som är ett 4 våningar stor DVD/CD affär. Köpte den till min mamma som en present för hon gillar sir Elton. Asså på Sir Eltons 60 års dag hade han en konsert där han bjöd in 5000 av sina närmaste vänner (på min fest skulle det bli 20 av mina närmaste vänner lixom :P)  och hade en konsert för dom :D I publiken och bland hans vänner hittar man bland annat Bill Clinton, Pierce Brosnan, Whoopi Goldberg, Robin Williams och MÅNGA MÅNGA andra från kändiseliten!


Nä, nu ska jag går och duscha och sen förbereda mig för ännu en veckas jobb!


Ps. Precis en månad kvar tills Palmira och jag drar till NEW YORK CITY, BABY!!!! :D :) :D :) :D :) :D :)


PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0