Dagen avslutades hemma hos Marcus!

När jag hade käkat middag åkte jag hem till Marcus och mgicks med honom, Emelie och Anne! Vi spelade kort, hoppade studsmatta (och försökte dra ner Emelies kjol och leggings, jag lyckades nästan!) tog en shot var, kastade pil och hade ganska roligt tycker jag!
Anne och Emelie gick vid 10 men jag stannade kvar! Marcus och jag satt ett tag och kollade in i tvättmaskinen och var lättroade :P
Sen kollade vi på TV! Vi sappade mellan So you think you can dance, Sex and the city, ett djurprogram och VÄRSTA p-rullen :O Den var sjuuuk asså! Hetter typ "Patrick Collins Bachlorette" och handlade typ om ett sexkonvent där dom prisade onanerandet och sen kom en biblotikarie in och dom började klä av henne framför alla på konventet och sen fick man se en kille som satt och "gjorde sitt" och kollade på dom och en tjej började hålla på med biblotikarien och sen kom killen in och det satt en gravt cpskadad kille i en rullstol och skrek om mer och det var värsta cirkusen! :P Heelt sjukt! Faan vad vi garvade!!! :P

Imorgon är det kryssning som gäller så jag bör nog sova snart så jag kan vara vaken hela kryssningen som Emelie alltid är :P Fan vad det kommer bli PAAAAAARTY!!!!!!!!!!! Det blir Jag, Anne, Emelie, Ulrika, Marcus, Stuart, Simon och Timmy och vi ska rööööja som faan!!!!!


Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0