Marilyn Monroe! :D

Vaken!! Vaknade redan kl 10 idag vafan, nej till och med kvart I tio :O CHEEESES!!!


Marcus har äntligen kommit hem från Gotland! :D YAY!!! Välkommen hem! :P

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag gå till frisören och klippa topparna! Eller ja, jag ska nog klippa lite mer än bara topparna för jag vill ha ganska kort men ändå så jag kan sätta upp det i tofs när jag vill! I söndags när jag slutade jobbet gick jag och bytte om och släppte ut håret så när jag skulle säga hej till min chef skrek hon: Marilyn Monroe!!! Om du bara hade lite kortare hår så skulle du vara jättelik Marilyn Monroe!!! :D Vilken komplimang lixom!!! :D

Aja, nu måste jag dra för att bli lik Marilyn Monroe! ;)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Palmira

Sant faktiskt! Och Marilyn var sjuuukt vacker :) Oj så fina vi blir inför NYC....

2008-07-29 @ 14:25:06
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Victoria!

Haha, jaa det är ju just det, man vet ju som sagt inte vem man träffar där ;)

2008-07-29 @ 15:24:03
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0