Skönt och avkopplande!

Vaknade kl 11:36 av att mamma ropade att om jag inte kom ner nu så skulle hon plocka bort frukosten och lat som jag är så orkade inte jag plocka fram eget så jag sprang ner och åt :P

När jag hade ätit frukost gick mamma och jag till solariet (promenaden tar väl ca 30 minuter så det är bra motion) där vi solade i 16 minuter var. Dom första 8 minutrarna var det otoligt skönt och avkopplande och jag låg bara och fantiserade om en ö i karibien och jag liggandes på playan med en kall bira i handen men sen blev det bara varmare och varmare!! Det var OTROLIGT varmt och efter 13 minuter fick fick jag nästan panik och höll på at kollapsa av svetten men jag höll ut och solade mina 16 minuter! När ja hade solat hade mamma 12 minuter kvar för det finns bara 2 solarier där vi solar och ena var upptaget när jag gick in så medans jag väntade på mamma givk jag för att kolla om det fanns någon klipptid så jag kan klippa mig men det fanns det inte så jag bokade tid till imorgon istället :D  12.15 imorgon ska jag klippa topparna :D Medans jag fortfarande väntade på mamma gick jag in på vivo och handlade det som mamma skulle handla och sen möttes vi upp och gick hemmåt! (30 minuters promenad igen!!! :D)

Tror jag ska sola imorgon också efter klippningen men det blir nog bara 12 minuter då! Sen måste jag åka till huddinge centrum också för att köpa consealer och ta ut pengar inför kryssningen! :D Brukar alltid använda kortet på kryssningarna men det blir alltid för mycket spenderande då :P På ena kryssningen köpte jag massa drinkar i baren hela tiden och när jag kom hem och kollade kontot märkte jag att jag hade spenderat 1900 :O Mina kompisar hade spenderat typ 8-900 och jag det dubbla lixom :P Visst jag blev ju ordentligt packad och hade skiit kul men dom andra var ju också ordentligt packade så det ska nog räcka med typ 900 den här gången :D :P

Snart blir det pannbiffar med pasta till middag och sen ska jag nog höra med nån kompis om att hitta på något :D Hmm, undrar vem det blir?



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0