Kryssningsbilder!

För alla er som undrar så blev kanelbullarna SUPERGODA!!!!!
Underbart gott asså!

 (Ja det är samma bild som jag tog förra gången jag bakade kanelbullar men det är ju en jävligt snygg bild :P Mina kanelbllar blir så fina :D )

SItter här och väntar på VÄRLDENS BÄSTA TV PROGRAM genom tiderna! Ja, självklart är det Sex and the city jag pratar om! Just nu kollar jag på Rick and Steve: The happiest gay couple in the whole word :P Lite knäpp serie men det finns fan inget annat att kolla på och lite roligt är det ju att se hur man gör en serie med legogubbar :S :P


Fan vad kul det ska bli på kryssningen!


Här kommer lite bilder från våra tidigare kryssningar :D :

















Så underbart!!! :D


Kommentarer
Postat av: Denice

Kika gärna in på min & min väns blogg och lägg in en kommentar :) Skönhetstips & annat smått och gott!

2008-07-22 @ 22:48:56
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Palmira

Shit vad törstig jag blev nu när jag såg era drinkar.. och såna bullar får du baka till mig nån gång :P

2008-07-28 @ 02:07:49
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0