JÄVLA SL!!!! Och så lite om New York förstås! ;)

Ja, jag jobbar i Tyresö men bor i Huddinge och nu har ju jävla skit SL gått i strejk så alla bussarna slutar gå! Det ända sättet för mig att ta mig till jobbet är med just buss men nu går ju inte det :@ Tycker SL att jag ska stanna hemma och förlora pengar eller?!?!?! Dom är ju heeelt dumma i huvudet!!! Tänk ensamstående mammor som måste till sitt jobb för att ens ha råd med mat på bordet och inte kan ta sig till jobbet på något annat sätt än med bussar, ska dom bara sitta hemma och vänta på att strejken tar slut eller!?!?! Nu har jag verkligen tur för min pappa ska köra mig med dessvärre så har han ingen möjlighet att hämta mig förrens runt 22-23 och då har jag ju slutat för LÄÄÄNGE sen, jag kommer lixom till jobet men inte fan kommer jag hem på något sett :( JÄVLA SKIIIIIIIT!!!!




37 dagar kvar till New York! :D

Den senaste tiden har jag läst om, hört historier om och sett på TV om personer som har åkt till New York för en veckas semester men sen har dom inte åkt hem igen utan stannat där och börjat leva sitt liv där! Varje dag funderar jag på om jag ska göra samma sak när jag nu åker dit :D Asså jag ska ändå gå runt och lämna mitt CV på lite olika ställen och bara jag hittar någonstans att bo (som inte har kackerlackor) och får ett jobb så vettefan om jag åker hem då asså! Jag ska ju ändå flytta dit så fort som möjligt så då kan jag ju lika gärna spara en flygresa lixom :P Kommer ju självklart sakna familjen  och vänner och mina hundar SJUUUUUKT mycket men det är ju inte så att vi aldrig kommer ses eller höras och jag känner lite för att börja leva lite mer spontant så kanske är det här min grej *hmm... funderar så det knakar!*

 ( Är den här gången min tur att stanna? Ja, det är frågan asså!)

Kommentarer
Postat av: Merche

q os vais a tener un viaje de puta madre! :D

2008-07-01 @ 00:44:59
URL: http://ohmymerche.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stanna kvar där du så kommer jag efter så fort som möjligt! :D

2008-07-01 @ 02:52:51
URL: http://palmiraa.blogg.se/
Postat av: Victoria!

Merche: Whatafuck? :S



Palmira: Yay! I Want to!!! :D

2008-07-02 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0